Specjalista ds wdrożeń i obsługi klienta

Mobilny Catering to system klasy eCommerce/CRM/ERP dla cateringów dietetycznych. Dostarczając najwyższej klasy oprogramowanie w modelu SaaS pomagamy firmom w kilkunastu krajach sprzedawać diety do większej ilości klientów, przy mniejszych nakładach pracy.

Do zespołu, w biurze w Tarnowie, poszukujemy Specjalisty ds. wdrożeń i obsługi klienta, który z pasją i zaangażowaniem przeszkoli nowych użytkowników systemu, pomoże w konfiguracji rozwiązania do ich wymagań oraz będzie odpowiadał na ich pytania. 


 Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie prezentacji online w języku angielskim,
  • Kontakt z klientami w języku angielskim (telefoniczny, mailowy, wideo),
  • Zbieranie wymagań i zrozumienie potrzeb oraz oferty klientów,
  • Konfiguracja rozwiązania zgodnie z wymaganiami klientów,
  • Wdrażanie/Onboarding klientów – przeprowadzenie pierwszych szkoleń i konfiguracji,
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami,
  • Odbieranie i obsługa zgłoszeń serwisowych od obecnych klientów,
  • Współpraca z zespołem sprzedażowym oraz zespołem ds. rozwoju produktu,
  • Pisanie artykułów szkoleniowych opisujących poszczególne funkcje systemu.

Wymagania stawiane kandydatom:

  • Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, wsparciu technicznym lub sprzedaży (branża IT lub pokrewne mile widziane),
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne prowadzenie spotkań online dla klientów zagranicznych (minimum B2/C1),
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i umiejętność realizacji zadań na czas,
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne. Klarowność wypowiedzi, jasność komunikacji,
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • Znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel, Google Docs).
  • Umiejętność redagowania tekstów.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pisaniu tekstów (blogi, artykuły szkoleniowe),
  • Umiejętności dydaktyczno-szkoleniowe,
  • Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami internetowymi i mobilnymi, sportem, dietetyką i zdrowym stylem życia,

Oferujemy:

  • Pracę w nowoczesnym startupie technologicznym – bycie częścią młodego, zaangażowanego zespołu (około 25 osób) o ambicjach bycia światowym liderem w branży,
  • Możliwość rozwoju w pracy z międzynarodowymi klientami,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia od wdrożeń,
  • Umowa o pracę lub B2B,
  • Pracę w biurze zlokalizowanym w Tarnowie przy ul. Słowackiego


O projekcie:

MobilnyCatering.pl to produkt firmy ALTCONNECT przeznaczony dla cateringów dietetycznych w Polsce i zagranicą służący do zarządzania i automatyzacji wszystkich procesów w firmie cateringowej. Oprogramowanie jest oferowane w modelu Software as a Service i składa się z:

  • Sklepu internetowego służącego do zamawiania diety z obsługą płatności online
  • Aplikacji mobilnych iOS i Android oraz panelu WWW dla klientów do zarządzania wykupioną dietą, przedłużania zamówień i komunikacji z cateringiem
  • Aplikacji mobilnej iOS i Android dla kierowców rozwożących paczki do klientów
  • Panelu administratora (CRM/ERP) dla wszystkich pracowników cateringu (dietetyk, kucharz, obsługa klienta, manager / właściciel)
  • Aplikacji mobilnych iOS, Android dla pracowników kuchni


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres e-mail kontakt@altconnect.pl z dopiskiem:


"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)"