Specjalista ds wdrożeń i obsługi klienta
Mobilny Catering to system klasy eCommerce/CRM/ERP dla cateringów dietetycznych. Dostarczając najwyższej klasy oprogramowanie w modelu SaaS pomagamy firmom w kilkunastu krajach sprzedawać diety do większej ilości klientów, przy mniejszych nakładach pracy.
Do zespołu, w biurze w Tarnowie, poszukujemy Specjalisty ds. wdrożeń i obsługi klienta, który z pasją i zaangażowaniem przeszkoli nowych użytkowników systemu, pomoże w konfiguracji rozwiązania do ich wymagań oraz będzie odpowiadał na ich pytania.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie prezentacji online w języku angielskim,
- Kontakt z klientami w języku angielskim (telefoniczny, mailowy, wideo),
- Zbieranie wymagań i zrozumienie potrzeb oraz oferty klientów,
- Konfiguracja rozwiązania zgodnie z wymaganiami klientów,
- Wdrażanie/Onboarding klientów – przeprowadzenie pierwszych szkoleń i konfiguracji,
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami,
- Odbieranie i obsługa zgłoszeń serwisowych od obecnych klientów,
- Współpraca z zespołem sprzedażowym oraz zespołem ds. rozwoju produktu,
- Pisanie artykułów szkoleniowych opisujących poszczególne funkcje systemu.
Wymagania stawiane kandydatom:
- Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, wsparciu technicznym lub sprzedaży (branża IT lub pokrewne mile widziane),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne prowadzenie spotkań online dla klientów zagranicznych (minimum B2/C1),
- Samodzielność, dobra organizacja pracy i umiejętność realizacji zadań na czas,
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne. Klarowność wypowiedzi, jasność komunikacji,
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
- Znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel, Google Docs).
- Umiejętność redagowania tekstów.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pisaniu tekstów (blogi, artykuły szkoleniowe),
- Umiejętności dydaktyczno-szkoleniowe,
- Zainteresowanie nowoczesnymi technologiami internetowymi i mobilnymi, sportem, dietetyką i zdrowym stylem życia,
Oferujemy:
- Pracę w nowoczesnym startupie technologicznym – bycie częścią młodego, zaangażowanego zespołu (około 25 osób) o ambicjach bycia światowym liderem w branży,
- Możliwość rozwoju w pracy z międzynarodowymi klientami,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia od wdrożeń,
- Umowa o pracę lub B2B,
- Pracę w biurze zlokalizowanym w Tarnowie przy ul. Słowackiego
O projekcie:
MobilnyCatering.pl to produkt firmy ALTCONNECT przeznaczony dla cateringów dietetycznych w Polsce i zagranicą służący do zarządzania i automatyzacji wszystkich procesów w firmie cateringowej. Oprogramowanie jest oferowane w modelu Software as a Service i składa się z:
- Sklepu internetowego służącego do zamawiania diety z obsługą płatności online
- Aplikacji mobilnych iOS i Android oraz panelu WWW dla klientów do zarządzania wykupioną dietą, przedłużania zamówień i komunikacji z cateringiem
- Aplikacji mobilnej iOS i Android dla kierowców rozwożących paczki do klientów
- Panelu administratora (CRM/ERP) dla wszystkich pracowników cateringu (dietetyk, kucharz, obsługa klienta, manager / właściciel)
- Aplikacji mobilnych iOS, Android dla pracowników kuchni
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres e-mail kontakt@altconnect.pl z dopiskiem:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)"