Zakres obowiązków:

  • sprzedaż oprogramowania MobilnyCatering.pl w modelu Software as a Service klientom B2B z Polski i zagranicy
  • prezentacje produktu online dla klientów
  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientem
  • prowadzenie negocjacji i zawieranie umów
  • utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami i upselling usług dodatkowych
  • współpraca z działem obsługi klienta, product ownerem i zewnętrznymi partnerami

Wymagania:

  • minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży, najlepiej w branży IT lub pokrewnej (agencja interaktywna, software house, agencja reklamowa, telekomunikacja, sprzedaż produktów cyfrowych, sprzedaż produktów SaaS, itp)
  • wysokie kompetencje interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • zainteresowanie nowoczesnymi technologiami internetowymi i mobilnymi
  • samodzielność
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność prowadzenia prezentacji online
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodne prowadzenie prezentacji dla klientów zagranicznych (minimum B2/C1)
  • znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel, PowerPoint, poczta e-mail)

Oferujemy:

  • udział w rozwoju i sprzedaży innowacyjnego produktu o zasięgu globalnym
  • pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole (30 osób) w biurze zlokalizowanym w Tarnowie przy ul. Słowackiego
  • umowa o pracę lub ewentualnie B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia od sprzedaży

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres e-mail kontakt@altconnect.pl z dopiskiem:


"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)"